Щодня з 8:00 до 18:00
044 337 05 05
Створити заявку

Як не допустити поломки кулера?

Щоб зробити процес експлуатації диспенсера максимально простим і зрозумілим для користувачів, розробники конструкції реалізували ряд складних інженерних рішень. В результаті некоректного поводження, чутливі і крихкі внутрішні компоненти пристрою можуть вийти з ладу, і доступ до очищеної питної води виявиться заблокованим. Уникнути подібного негативного розвитку сценарію дозволить дотримання практичних рекомендацій, які наведені в статті.

Причини проблем

Підлоговий і настільний кулер вимагає дбайливого і делікатного поводження - в такому випадку він прослужить без ремонту протягом п'яти років. Заявлений термін експлуатації скорочують наступні помилки:

  1. Ігнорування вимог санітарних норм і базових правил використання
    Розміщують прилад на рівній поверхні, на відстані від опалювальних приладів, стін, віконних прорізів, через які в приміщення проникають прямі сонячні промені.
  2. Відсутність чистки
    Професійне чищення проводять для того, щоб захистити ТЕН від накипу і сольових відкладень.
  3. Нехтування правилами транспортування
    Перевозити пристрій необхідно в вертикальному положенні. Заборонено ставити прилади друг на друга для економії місця в транспортному засобі.
  4. Некоректне включення
    Живлення має здійснюватися від стандартної побутової розетки із заземленням. Не рекомендується запускати опцію підігріву води до того моменту, поки бак не заповниться повністю. Ці кроки можуть призвести до поломки нагрівального елементу.

Основні несправності та шляхи їх усунення

Найбільш поширена проблема, на яку нарікають користувачі кулерів - витік рідини з бака. Усунути її можна шляхом заміни бракованої бутлі (попередньо з неї зливають воду). Якщо дії не дали очікуваний результат, звертаються до фахівців для виконання комплексної діагностики і професійного ремонту.

Звертаються в сервісну службу та з іншими скаргами:

  1. Недостатній напір
    Санобробка з промиванням внутрішніх вузлів повністю вирішить проблему.
  2. Відсутність охолодження або нагрівання
    «Винуватцями» можуть бути несправні термодатчики, запобіжники, компресор або ТЕН.
  3. Немає подачі води з крана
    Коли користувачі забувають зняти з бутлі захисну плівку - вода не надходить. До аналогічної ситуації призводить і утворення повітряної пробки в системі. Щоб її прибрати, потрібно акуратно покачати прилад з боку в бік, щоб бульбашки кисню потрапили в бутель.

Профілактичні заходи

Необхідно чітко дотримуватися простого алгоритму перед включенням диспенсера. Насамперед з горлечка знімають етикетку, поверхню обробляють антисептичним розчином, перевертають ємність і встановлюють її в гніздо на кулері. Потім чекають моменту, коли зникають бульбашки, натискають на кран для прискорення цього процесу. Після появи потрібного напору функціонал пристрою можна повністю активувати.

Уникнути поломок дозволить впровадження профілактичних заходів. Не можна допускати відсутності води в системі, залишати прилад підключеним до мережі в неробочий час, знімати ємність ривками і поштовхами. Рекомендується обережніше поводитися з кранами, періодично контролювати показання температурних датчиків, грамотно регулювати опорні ніжки, щоб диспенсер не стояв на поверхні під ухилом.

Наш сайт використовує українську мову за замовчуванням.

Продовжити УкраїнськоюContinue englishПродовжити російською